کم خونی در نارسایی کلیه علل چیست و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کم خونی در نارسایی کلیه علل چیست و چگونه آن را درمان

کم خونی در نارسایی کلیه علل چیست و چگونه آن را درمان؟ همانطور که همه ما می دانیم، مبتلا به بیماری کلیوی توسعه یافته، بسیاری از نشانه ها و عوارض خواهد ظاهر شد یک به یک، و کم خونی یکی از علائم رایج این بیماری است.

چگونه کم خونی مربوط به بیماری مزمن کلیه است؟

کم خونی معمولا در افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) -روز دائمی، از دست دادن بخشی از عملکرد کلیه رخ می دهد. کم خونی ممکن است شروع به در مراحل اولیه CKD، کسی که تا 20 تا 50 درصد از عملکرد طبیعی کلیه ایجاد می شود. کم خونی تمایل به بدتر به عنوان بیماری مزمن کلیه پیشرفت. اکثر کسانی که از دست رفتن کل عملکرد کلیه یا نارسایی کلیه، کم خونی

چه چیزی باعث کم خونی در بیماری مزمن کلیه؟

وقتی کلیه ها بیمار یا آسیب دیده است، آنها را به اندازه کافی EPO را ندارد. در نتیجه، مغز استخوان باعث می شود سلول های قرمز خون کمتر، باعث کم خونی. هنگامی که خون سلول های قرمز خون کمتر می کند، بدن اکسیژن به آن نیاز دارد هستیم.

سایر علل شایع کم خونی در افراد مبتلا به بیماری های کلیوی شامل از دست دادن خون از همودیالیز و سطوح پایین از مواد مغذی موجود در مواد غذایی زیر:

اهن

ویتامین B12

اسید فولیک

این مواد مغذی لازم برای سلول های قرمز خون به هموگلوبین، پروتئین اصلی حمل اکسیژن در سلول های قرمز خون است.

چگونه برای درمان کم خونی در نارسایی کلیه؟

بسیاری از پزشکان برخی از قرص های آهن و سایر مکمل به بیماران، که واقعا برای تسکین این وضعیت مفید هستند تجویز می کنند. اما نکته کلیدی برای کم خونی تسکین باید افزایش عملکرد پایین کلیه است.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل به ما پایان، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 1675
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: